Menu
Zamknij

Marketing w ochronie zdrowia (opr. miękka) od 32 68

Książki medyczne

Opis

W książce przedstawiono kompleksowe podejście do problemów marketingu w ochronie zdrowia. Zaprezentowano w niej możliwości zastosowania narzędzi marketingowych w pozycjonowaniu usług zdrowotnych, jak także, budzący ostatnimi czasy dużo kontrowersji, marketing produktu leczniczego. Jako uzupełnienie omówiono obszary zastosowania marketingu w kształtowaniu postaw zdrowotnych, co w dobie wzrostu znaczenia profilaktyki i promocji zdrowia odgrywa wyjątkowo pokaźną rolę. Głównymi adresatami książki są osoby profesjonalnie zajmujące się marketingiem w ochronie zdrowia, stanowczo pracownicy zakładów opieki zdrowotnej, przedsiębiorstw farmaceutycznych, środowisko medyczne. Publikacja adresowana jest na dodatek do studentów marketingu i zdrowia publicznego.

ISBN: 9788376412337
Kod paskowy: 9788376412337
Redakcja: Czerw Aleksandra
Wydanie: 1
Rok wydania: 2010
Kod wydawcy: 20629
Miejscowość: Warszawa
liczba stron: 176
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.0x23.0cm
Głębokość (mm): 10
Waga: 0.28
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Książki medyczne, Opieka paliatywna. Poradnik dla lekarzy i pielęgniarek rodzinnych oraz rodzin pacjentów (opr. broszurowa)
od 48 78

1 oferta

Opieka paliatywna. Poradnik dla lekarzy i pielęgniarek rodzinnych oraz rodzin pacjentów (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788380856400 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Difin 
  • Ilość stron 322 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.