Menu
Zamknij

Marketing usług zdrowotnych (opr. broszurowa)

Książki medyczne

Opis

Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. Szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wyszczególnionie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań - z całą pewnością zapewniających rynkowy sukces placówki, a jest to raczej "marketingowy kierunkowskaz" możliwych do podjęcia działań.

Biorąc pod uwagę polskie realia, głównym adresatem tej książki są lekarze prywatnie praktykujący, dostrzegający zależność między satysfakcją pacjenta a wynikiem ekonomicznym prowadzonej poprzez siebie placówki. Jednak lekarze pracujący w państwowej służbie zdrowia, studenci ostatnich lat studiów medycznych, czy personel pomocniczy powinni dodatkowo w niej znaleźć narzędzia do budowania pozytywnych relacji z pacjentami, a tym samym budowania lepszego wizerunku w oczach pacjentów.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Książki medyczne, praktyka i teoria promocji zdrowia w. 6
od 46 59

1 oferta

praktyka i teoria promocji zdrowia w. 6

  • ISBN 9788381021845 
  • Autor Karski Jerzy B. 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 296 
Porównaj
Książki medyczne, Medyczne zawody zaufania publicznego
od 82 80

1 oferta

Medyczne zawody zaufania publicznego

  • ISBN 9788381025836 
  • Autor Wrześniewska-Wal Iwona 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 292 
Porównaj
Książki medyczne, Zwinne zarządzanie projektami badań klinicznych
od 54 86

1 oferta

Zwinne zarządzanie projektami badań klinicznych

  • ISBN 9788381026352 
  • Autor Grzeszczyk Tadeusz A., Zawada Marek 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 152 
Porównaj
Książki medyczne, Postępy promocji zdrowia. Przegląd międzynarodowy (opr. miękka)
od 40 85

1 oferta

Postępy promocji zdrowia. Przegląd międzynarodowy (opr. miękka)

  • ISBN 9788375563818 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jerzy Karski, Jerzy B Karski 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 218 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.