Menu
Zamknij

marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym (opr. miękka)

Książki medyczne

Opis

Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej właściwości rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie oraz użytkowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak: - zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych, a także charakterystyka różnych strategii marketingowych stosowanych na rynku farmaceutycznym, - strategia artykułu na rynku farmaceutycznym - proces życia leku, strategie wprowadzania go na rynek, rola opakowania, sposoby budowania pozycji marki, - tworzenie cen i marż handlowych i stosowanie opustów cenowych, - marketingowe zarządzanie hurtowniami i aptekami - strategia dystrybucji, rola hurtu, budowanie wizerunku apteki, a także zasady merchandisingu aptecznego, - reklama, promocja, public relations i programy lojalnościowe na rynku farmaceutycznym, innowacyjne formy komunikacji marketingowej, - badanie zachowań pacjentów - znaczenie wiedzy z neuromarketingu dla budowania efektywnych strategii i działań marketingowych. Najnowsze wydanie uwzględnia znaczne zmiany prawa farmaceutycznego, takie jak zakaz reklamy aptek, ograniczenia w promocji leków oraz stałe ceny i marże na leki refundowane.
  • Autorzy: Michalik Małgorzata, Mruk Henryk, Pilarczyk Bogna
  • Ciężar: 0,434
  • Format: 16.5x24.0cm
  • ISBN: 9788326434471
  • Języki: polski
  • Kod wydawcy: 30787
  • Miejscowość: Warszawa
  • objętość: 288
  • Oprawa: Miękka
  • PKWiU: 58.11.1
  • Rok wydania: 2014
  • Rok wydania: 2015
  • kolekcja procesu: PORADNIKI ABC
  • wariant publikacji: KS
  • Wydanie: 4
  • Wydawca: Wolters Kluwer
  • Wysokość: 15

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.