Pieluchomajtki HUGGIES na noc dla chłopca DryNites Boy 8-15 lat (27-57kg) 9 szt Pieluchomajtki na noc Huggies DryNites dla chłopców w wieku 8-15 lat bezustanny sen przez 12 godzin ochrony.
Pieluchomajtki Huggies DryNites zostały zaprojektowane, aby dać dzieciom narzędzie do zarządzania etapem moczenia nocnego, które pomaga im zachować niezależność i poczucie własnej wartości. Pieluchomajtki Huggies DryNites zostały zaprojektowane tak, aby bardziej przypominały bieliznę dzięki następującym kluczowym cechom: Dyskretny krój, który korzystnie leży i doszlifowany pod piżamą.
Miękkie, elastyczne boki,komfortowo pasować, tak jak bielizna. Kompozycja przypominająca bieliznę dla chłopców (gromadzi 1 albo więcej wzorów w opakowaniu). Wszystkie pieluchomajtki Huggies DryNites są dostarczane z zaufaną ochroną przed przeciekaniem i zabezpieczeniem przed wyciekiem systemu Leak Lock.
System ten obejmuje: oryginalna powłoka ochronna, która momentalnie pobiera i zatrzymuje wilgoć w superchłonnym rdzeniu. Dobrana absorpcyjność tam, gdzie chłopcy najmocniej jej potrzebują, i osłony przed wyciekiem dla dopełniającej ochrony.
komfortowe i bezpieczne dopasowanie w każdej pozycji do spania. Zawartość pudełka: 9 szt. Pieluchomajtki DryNites marki Huggies to produkt, który powstał z myślą o dzieciach mających problem z nocnym moczeniem się.
Pomaga utrzymać komfort i suchość w trakcie spania, neutralizując skutki nocnego moczenia występującego niekiedy u dzieci. Co więcej, superchłonne majteczki DryNites występują w wersjach dla dziewczynek i chłopców ze wzorami wybranymi poprzez dzieci, dzięki czemu są szczególnie podobne do zwykłej bielizny.
Huggies to wiodącą producent pieluszek, specjalnie zaprojektowanych dla ochrony dzieci we wszystkich kategoriach wiekowych, abyś Ty i Twoje dziecko mogli korzystać z każdej chwili razem. Jest marką jednorazowych pieluch sprzedawaną poprzez koncern Kimberly-Clark.
Pieluszki Huggies zostały po raz pierwszy zaprezentowane w 1978 roku. Przez lata budowały swoją producenta dzięki produktom najwyższej jakości, stając się najpopularniejszą marką pieluch w Ameryce Północnej.